Vilkår og betingelser

Nedenstående handelsbetingelser relaterer sig til brugen af Østerbro Billedskoles webshop lokaliseret på web-adressen www.østerbrobilledskole.dk.
Betingelserne vedrører køb af hold for børn og voksne, weekendkurser, workshops og sommerskolehold.
De personlige informationer du videregiver til Østerbro Billedskole vil udelukkende blive brugt til at opfylde Østerbro Billedskoles webshops forpligtelser samt til at kontakte dig i forbindelse med din købte vare og dermed sikre dig den bedste service.
De oplysninger vi beder om dig som bruger er dit fulde navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Østerbro Billedskole har ikke adgang til dine kortoplysninger, som du opgiver i betalingsvinduet.

BESTILLING / TILMELDING
Alle aftaler hos Østerbro Billedskole og på www.østerbrobilledskole.dk indgås på dansk.
Når du har tilmeldt dig et hold, et weekendkursus, en workshop eller et sommerskolehold, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilket produkt du har bestilt / tilmeldt dig. Østerbro Billedskole tager kontakt til dig såfremt ordren ikke kan ekspederes.

PRISER
Alle priser på www.østerbrobilledskole.dk er i danske kroner og er inklusiv moms.

BETALING
Østerbro Billedskole tager imod følgende betalingskort:
Dankort
Visa/Dankort

For alle betalingsformer gælder, at alle informationer sendes krypteret, og Østerbro Billedskole modtager ingen informationer om din konto, kortoplysninger eller lignende. Vi modtager udelukkende besked om at købet / tilmeldingen er betalt.
Efter bestilling og tilmelding foretaget på www.østerbrobilledskole.dk modtager du en ordrebekræftelse via mail. Denne skal fremvises som en billet ved holdets, weekendværkstedets, workshoppens eller sommerskoleholdets opstart.
Ved køb af/tilmelding til et hold, et weekendkursus, en workshop eller sommerskolehold trækkes beløbet fra dit betalingskort på ekspeditionsdagen.

Bemærk:
Har du ikke mulighed for at indbetale med visa/dankort kontaktes Østerbro Billedskole på e-mailadressen christina@oesterbrobilledskole.dk

AFMELDING

Hold, weekendkursus, workshops eller sommerskole
Køb af et hold, et weekendkursus, en workshop eller sommerskole er bindende, dog henvises til nedenstående pkt. ”Fortrydelsesret”.

FORTRYDELSESRET
I henhold til forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret ved e-handel. Dvs. du har 14 dage til at meddele Østerbro Billedskole, at du fortryder købet. Den dag du modtager varen eller foretager en tilmelding/bestilling, tæller ikke med i de 14 dage. Herefter har du 14 dage til skriftligt at kontakte Østerbro Billedskole på christina@oesterbrobilledskole.dk.

Hold
Ved køb af en plads på et hold er der 14 dages fortrydelsesret fra dagen efter købsdagen/bestillingsdagen.

Weekendkurser, workshops og sommerskolehold
Ved køb af weekendkurser, workshops og sommerskole er der 14 dages fortrydelsesret fra dagen efter købsdagen/bestillingsdagen. Der gives dog ikke penge retur for tilmeldinger til allerede igangsatte eller afholdte weekendkurser, workshops og sommerskolehold.

OPHAVSRET
Østerbro Billedskole har ophavsret til alt materiale på www.østerbrobilledskole.dk. Videregivelse eller kopiering af materialet uden skriftlig tilladelse fra Østerbro Billedskole er derfor ulovlig og vil medføre retsforfølgning med krav om erstatning. Ønsker forbrugeren at videregive eller kopiere dele af materialet, skal forbrugeren rette henvendelse til Østerbro Billedskole, som herefter tager stilling til, hvorvidt der kan gives tilladelse til videregivelse eller kopiering.

HÅNDTERING AF PERSONDATA
De personlige oplysninger du afgiver til Østerbro Billedskole i forbindelse med et køb videregives ikke til tredjepart og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Alle oplysninger, som du har afgivet, opbevares forsvarligt i elektronisk format og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Østerbro Billedskole.

FORBEHOLD / ANSVARSFRASKRIVELSE
Østerbro Billedskole tager forbehold for tryk-/tastefejl, eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer i form af hold, weekendkurser, workshops eller sommerskole.